Často kladené otázky
NET arena

Často kladené dotazy

Co si musím koupit pro příjem Vašeho internetu?

Vůbec nic. Veškeré zařízení pro příjem internetu dostanete zdarma do nájmu po celou dobu trvání smlouvy.

 

Proč si nekupovat vlastní zařízení? 

Mít vlastní zařízení znamená sám se i o něj starat. Bude se Vám chtít v zimě při poruše lézt po střeše? Mít vlastní zařízení také znamená placený servis. Budete si chtít za peníze najímat technika aby Vám zařízení sundal a po reklamaci zpátky nainstaloval na střechu? Zákonná lhůta při reklamaci zařízení je 30 dní, takže chcete být 30 dní bez internetu a čekat na vyřízení reklamace? Chcete se neustále dohadovat s technickou podporou Vašeho dodavatele internetu, že výpadky, pomalá rychlost není způsobena špatným nastavením nebo nekompatibilitou Vašeho zařízení? Navíc technika směřuje neustále kupředu, navyšuje se rychlost připojení a zařízení používaná 2 roky se stanou zastaralými. Abychom se těmto problémům vyhli a klientovi mohli poskytnou bezplatný servis do 48 hodin, pronajímáme zařízení klientovi zdarma po celou dobu užívání internetu. Tím pádem má klient zaručený nonstop dálkový dohled naší technické podpory, neustálý upgrade softwaru zařízení, bezplatnou výměnu při poruše a bezplatný servis do 48 hodin od nahlášení poruchy.

 

Co se stane, když zařízení pro příjem internetu přestane fungovat?

Kontaktujte telefonicky naši technickou podporu. Pracovník technické podpory s vámi domluví termín výměny zařízení, který vám maximálně vyhovuje. Snaží se přitom dodržet garantovaný čas servisního zásahu 48 hodin a 24 hodin u VIP technické podpory. Ve stanovený termín k Vám dorazí technik, který zařízení bezplatně vymění za nové. 

 

Co když nebudu mít dost silný signál a nebo vůbec žádný?

V každé lokalitě, ve které poskytujeme internetové připojení je vystavěn dostatek vysílacích bodů. Před samotnou montáží probíhá šetření technikem, který vizuální kontrolou určí připojitelnost klienta

 

Co když se budu stěhovat?

Pokud se stěhujete do místa pokrytého naším signálem smlouvu Vám bezplatně převedeme a v novém bydlišti internet nainstalujeme. Při montáži již jen hradíte práci technika 350kč/hod a použitý materiál.

Pokud se stěhujete do míst nepokrytých našim signálem a máte stále trvající závazek, umožníme bezplatný převod smlouvy na osobu stěhující se na Vaše místo, bez prodloužení závazku.

 

Jak probíhá ukončení smlouvy?

Zašlete písemnou výpoděď na adresu Zborovské náměstí 2018, 530 02, Pardubice. Po obdržení výpovědi Vás telefonicky kontaktuje pracovník technické podpory. Sdělí Vám, že výpověď byla přijata a je platná. 5 dní před ukončením 3 měsíční výpovědní lhůty Vás pracovník technické podpory zkontaktuje a domluví s Vámi termín návštěvy technika. Technik ve stanovený čas přijede a zařízení pro příjem internetu bezplatně odmontuje a odveze. Materiál hrazený při montáži Vám zůstává ( anténní držák, UTP kabel, konektory apod. ).

Co se stane, když nevypovím internet včas?

Před ukončením doby určité je nutné 2 měsíce předem zaslat písemnou žádost o ukončení smlouvy, pokud se tak nestane, smlouva se automaticky prodlužuje na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce.

Jaká je garantovaná rychlost tarifů?

Garantovaná rychlost u všech tarifů je 60%, tato skutečnost je i podložena smlouvou.

 

 

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

ztext8

tarif 8

Komunikační technologie budoucnosti